22.04.2011 09:58

Tak... po dlouhé době zpět ve vysílání

 V poslední době, nebyl čas ani nálada aktualizovat web. Sádrokartony jsou samozřejmě už dávno hotové, vymalované, tak jako celý dům. Zatím pouze sněhobílou barvou, barevné kreace si necháváme na později. Docela sranda byla s vnitřníma parapetama, nějak se nám nic nelíbilo a navíc k naší barvě oken se nic barevně nehodilo. Nakonec jsme zvolili neutrální šedou. Tuto volbu nyní hodnotíme velmi kladně, perfektně zapadá do minimalistického stylu, který se snažíme co nejvíce držet.

Brzo z jara jsem také zjistil, že v naší 7000l sklolaminátové jímce je podezřele málo vody, bylo to jasné někde praskla. Foťákem s bleskem jsem naslepo vyfotil celý vnitřek a podařilo se mi najít díru "velikosti úst staré ženy". Nádž je stále v záruce, ale rozhodl jsem se díru zalepit sám, protože usílí vynaložené na uplatnění reklamace by bylo jistě vyšíí. Koupil jsem laminátovací sadu na kanoe a zalepil. Nejtěžší bylo se úzkým otvorem dostat dovniř a ještě těžší bylo dostat se ven. Samotné lepení byla brnkačka, jen ten smrad by strašnej, bez respirátoru bych vydržel max. 10min.

Další věcí, která nám zabrala poměrně hodně času byly koupelny, první návrhy (z koup. studia) putovali do koše stejně tak naše spolupráce s tímto koup. studiem. Nakonec jsme zakotvili ve firmě RTK, kde probíhalo vše naprosto hladce. Pán co koupelny navrhoval nám věnoval dostatek času návíc jeho smysl pro detail, bylo přesně to co jsme potřebovali. Navíc ceny, které jsme si vyjednali jsou cca o 20% níže oproti předchozí firmě. Teď už mám materiál dodaný a čekáme na obkladače až nám to "nalepí". Materiál jsem převážel sám v Mondeu Combi, opět se potvrdilo, že náklad cca 800 kg není žádný problém (užitečné zatížení cca 700kg)

 

—————

Zpět