18.05.2009 23:58

Stavba nepokračuje mílovými kroky...

...jak bych si představoval, ale postupuje v pouze v modulu 25cm. Po zdržování s věncema a stropem jsme o dalších 25cm výš. V sobotu jsme založili první řadu cihel. Oproti přízemí to šlo mnohem lépe, jednoduší tvar a méně materiálu. Zakládání komplikoval jen fakt, že se mi na sobotu nepodařilo sehnat rotační laser, tak jsem použil klasickou šlaufku v kombinaci se zakládacím přípravkem.Vypadalo to dost bizardně, ale fungovalo to překvapivě dobře, jedinou menší komplikací byla teplotní roztažnost vody v hadici. Zakládání nám sebralo celý den, ale je to v cajku, uff...

V neděle už byla v trochu volnějším duchu, vyráběli jsme atiku na garáži ze ztraceného bednění 15cm, vyšla na to akorát jedna paleta. Abych byl schopen vyspádovat střechu v atice vysoké 25cm budu muset použít střesní vpust umístěnou někde uprostřed střechy. Díky tomu mi v ineriéru garáže povede trubka, která ale v garáži nebude vadit.

V pátek jsem podepsal smlouvu s výrobcem střechy, s cenou i celkovým jednáním jsem spokojen, doufám, že budu i s vlastní realizací.

—————

Zpět