04.04.2009 22:09

Super počasí - první jarní práce

Dneska bylo naprosto vyjímečné počasí, ideální jít chytat broz na stavbu. Začal jsem obhlídkou a kocháním se z doposud vykonané práce :-) Při takovém počasí to všecno vypadá nějak líp :-) Na rozhejbání po zimě jsem se pustil do ohýbaní výztuže do spár mezi spirolly. Nakonec kde bylo třeba posvařoval, prostě pohodička a příjemně strávené odpoledne. Teď jen přemýšlím jak dostanu ten svinec co mi napadal do spár...Přemýšlím, že zneužiju starý vysavač. Hmm...trochu byzardní, ale mohlo by to jít. Škoda, že mi odešla wapka :-( ta by byla ideální.

Trochu mě taky překvalilo jak moc jsou spirolly předpjaté, na 4,5m jsou uprostřed zvedlé cca 1-2cm, výšku podlahy v druhém patře počítám 10cm tak snad to nebude problém. Spotřebuju taky víc malty na založení 1. řady cihel.

—————

Zpět