11.05.2009 16:10

UFO pomáhalo s přesunem stavebních hmot!

Tento víkend měl být spíše odpočinkový a přípravný. Byl jsem u místní firmy dohodnout a upřesnit nabídku na vazníky a vlastně na celou střechu na klíč. Lepší přístup jsem zatím nezažil, uvidíme co pošlou.

Podařilo se mi sundat všechno bednění a výsledek našeho betonování z minulého týdne hodnotím jako velmi dobrý, jen na jednom místě jsme zapomněli „zavibrovat“, ale nestojí to za řeč.

 

Docela makačka bylo zametání bordelu po betonování.

  

 

Následovala přeprava cihel do patra, pro kterou jsem se rozhodl využít služeb bagru s vidlemi. Bagr přijel pozdě večer a po 7 paletě začala hrozná bouřka, v bouřce na střeše a na skoro nejvyšším místě v okolí, no NIC MOC…  Na fotce níže, to není UFO, ale bagr před ním obývákem v dešti :-).

 UFO

 

Druhá várka se stěhovala až v neděli (kvůli té bouřce) a hned první paleta se rozhodla spáchat sebevraždu. Výsledek cca 1/2 cihel poškozených. 

 Cihly na maděru

 

Příští týden bych rád založil první řadu a vesele pokračoval ve zdění, původně jsem chtěl tento víkend, ale raději jsem to odložil a věnoval se jiným kreativním činnostem jako například výrobě odpadkového koše :-) 

 

 

 

—————

Zpět